Keeping it real

Een merk ontwikkelen kost niet alleen tijd, maar vraagt ook uw onverdeelde aandacht. Het is het begin van uw verhaal en de belichaming van uw visie. Het is het product van een hele hoop ideeën en visies en brengt rust in de chaos van het enthousiasme.

 

Authenticiteit is voor ons de absolute rode draad. We zijn ervan overtuigd dat een bedrijf de sterkste band kan uitbouwen met haar klanten door op een transparante en eerlijke manier te communiceren, door te luisteren naar elkaar.

 

Samen met Ebura zal je invulling geven aan deze fundamenten en misschien zelfs tot nieuwe inzichten komen over je onderneming.

Proud of our clients

 

Wat · Unique Selling Proposition

Wat maakt jou onderneming zo uniek? Hoe onderscheid je je van de concurrentie? Het zijn enkele van de doorslaggevende vragen waar je een antwoord op zal moeten formuleren. Dit kan je zelf aan de hand van een aantal guidelines, of we maken de oefening samen met een workshop en brainstormsessie.

 

Waarom · De missie

Denk ook nog eens goed na over het waarom. Waarom ben je je zaak gestart, met welk doel? Wil je de wereld verbeteren met een baanbrekend product, of ben je ervan overtuigd dat jouw gerecht levens verandert? Wat het ook is, jij bent de eerste die erin moet geloven om er anderen van te overtuigen.

 

Hoe  · De visie

Hoe zie je jezelf je missie uit te voeren? Waar sta je voor? Waar geloof je in?

 

Voor wie · Het doelpubliek

Voldoende focus is nodig wil je duidelijke doelstellingen kunnen stellen en je middelen zo effficiënt mogelijk aanwenden. Definieer zo duidelijk mogelijk wie je doelgroep is zodat je je strategie meer slaagkansen geeft.

 

Crazy about brands

Ebura vindt

 

· dat een merk meer is dan alleen een logo: een totaalconcept

· dat een merk opbouwen een kwestie is van consistentie

· dat er vandaag teveel quick and dirty werk wordt geleverd

· dat de klant best weet waarvoor hij/zij wil staan

· dat wij als marketers de klant moeten helpen diens visie te realiseren
  en niet andersom

· dat authenticiteit een cruciaal element is

 

Ebura levert

 

· ontwerpen voor zowel online als offline gebruik
  (merknaam, logo, huisstijl, website, print advertising, …)

· strategisch advies op vlak van marketing en communicatie

· begeleiding bij totale implementatie van de geleverde huisstijl

· coaching op vlak van marketing & commerciële strategie

 

The cost of what we do

 

Omdat wij vinden dat elk project een eigen aanpak vereist, vragen wij u om contact met ons op te nemen voor meer informatie rond tarieven en de verschillende mogelijkheden.

Contact

 

Emmanuel Flaam

info@ebura.be

 +32 472 576 873

 

Meldertsesteenweg 220

3583 Paal (Beringen)

BELGIUM

 

BTW BE0560 775 905

Fabulous!

Click here
and tell us all about

your project!

Ebura vindt · dat een merk meer is dan alleen een logo: een totaalconcept · dat een merk opbouwen een kwestie is van consistentie · dat er vandaag teveel quick and dirty werk wordt geleverd · dat de klant best weet waarvoor hij/zij wil staan · dat wij als marketers de klant moeten helpen diens visie te realiseren 
 en niet andersom · dat authenticiteit een cruciaal element is Ebura levert · ontwerpen voor zowel online als offline gebruik 
 (merknaam, logo, huisstijl, website, print advertising, …) · strategisch advies op vlak van marketing en communicatie · begeleiding bij totale implementatie van de geleverde huisstijl · coaching op vlak van marketing & commerciële strategie The cost of what we do Omdat wij vinden dat elk project een eigen aanpak vereist, vragen wij u om contact met ons op te nemen voor meer informatie rond tarieven en de verschillende mogelijkheden.

Wat · Unique Selling Proposition

Wat maakt jou onderneming zo uniek?

 

Waarom · De missie

Denk ook nog eens goed na over het waarom. Waarom ben je je zaak gestart, met welk doel?

 

Hoe  · De visie

Hoe zie je jezelf je missie uit te voeren? Waar sta je voor? Waar geloof je in?

 

Voor wie · Het doelpubliek

Definieer zo duidelijk mogelijk wie je doelgroep is zodat je je strategie meer slaagkansen geeft.

Ebura vindt

 

· dat een merk meer is dan alleen een logo: een totaalconcept

· dat een merk opbouwen een kwestie is van consistentie

· dat er vandaag teveel quick and dirty werk wordt geleverd

· dat de klant best weet waarvoor hij/zij wil staan

· dat authenticiteit een cruciaal element is

 

Ebura levert

 

· ontwerpen voor zowel online als offline gebruik
  (merknaam, logo, huisstijl, website, print advertising, …)

· strategisch advies op vlak van marketing en communicatie

· begeleiding bij totale implementatie van de geleverde huisstijl